Řešení reklamace

Jak uplatnit reklamaci :

Vážený zákazníku, jste-li koncovým uživatelem výrobků Jika a potřebujete uplatnit reklamaci, kontaktujte prodejce, u kterého jste výrobek zakoupil.

• Připravte si doklad o koupi výrobku popřípadě záruční list.

• Prodejce s vámi sepíše reklamační protokol a předá reklamaci k řešení svému dodavateli.

• Poté bude vaše reklamace zadána k řešení servisnímu technikovi.


V případě, že si nejste jisti, jestli se jedná o reklamaci a potřebujte poradit či identifikovat závadu, můžete se dotázat prostřednictvím e-mailu zarucni.servis@cz.laufen.com

Ideálně přiložte fotografii poškozeného výrobku popřípadě detailu poškození.

 

Vážený zákazníku, jste-li náš distributor přímý prodejce našich výrobků, uplatněte reklamaci ZDE.

Video, jak se přihlásit do TDM a uplatnit reklamaci ke zhlédnutí ZDE.

Video, jak uplatnit reklamaci na servis u koncového uživatele výrobku ke zhlédnutí ZDE.
 

 

Záruční list ke stažení

Informace o zpracování osobních údajů - reklamace

Servis